Home All Isu Semasa Terjumpa Awek Pakai Baju Sama, Reaksi Lelaki Ini Buat Netizen Terhibur

Terjumpa Awek Pakai Baju Sama, Reaksi Lelaki Ini Buat Netizen Terhibur

8615
0
baju sama

Dalam hidup kita, pasti pernah terjumpa dengan orang lain yang memakai baju sama dengan kita.

Dan biasanya dalam keadaan tersebut, kita pasti cuba untuk mngelakkan diri dari bertembung dengan orang tersebut.

Terutama sekali bagi wanita dimana rata-rata mengakui jika memakai pakaian serupa dengan orang lain akan menyebabkan mereka cuba untuk mengelak daripada situasi yang dianggap memalukan itu.

Apa Anda Lakukan Jika Terjumpa Orang Pakai Baju Sama?

baju sama

Namun begitu, reaksi selamba seorang lelaki yang dapat diperhatikan dia terserempak dengan seorang wanita yang memakai baju yang sama membuatkan dia menerima pelbagai reaksi dari netizen.

Video yang dimuat naik menerusi laman Instagram lelaki ini telah meraih ribuan tontonan dimana rata-rata terhibur dengan gelagat selamba lelaki berkenaan.

Shahrul dengan selamba tidak mengelak wanita tersebut malah sempat mengusik dalam situasi itu.

Malah, Sharul juga sempat mengusik dengan duduk di meja sebelah wanita yang pakai baju sama dengannya itu dimana mereka dilihat berada di tempat makan.

“Tetiba jumpa jodoh pulak semalam . Kalau dah jodoh memang tak kemana”

Rata-rata netizen terhibur dengan sikap berani lelaki ini selain perkongsian video itu juga meraih lebih 300,000 tontonan sejak dikongsikan semalam.

“Hmm kalau lelaki chill je eh nampak orang…”“Hahaha kalo aku memang lari lintang pukang…”

“Hahaha lawak lah. Berani betul tu”

“awek tu comey beria la nak mengusik acah2. cuba yg dtg tu gempal gelap jerawat, confirm terus lari keluar kedai. jodoh konon”

“Aku malu nampak baju sama  haritu nampak makcik baju sama jauh aku pusing”

“Muka ensem takpe kna reject pun byk yg lain nak dik oi”

Terjumpa Awek Pakai Baju Sama, Reaksi Lelaki Ini Buat Netizen Terhibur 1

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here