Home All Kisah Teladan Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni

Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni

1656
0
Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni

Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni | Hari bahagia cara Dishan. Raja sehari dari Sri Lanka, Dishan Thilakshana dan pasangannya menggunakan momen indah perkahwinan mereka dengan menghulurkan makanan buat gelandangan.

Menerusi gambar yang dikongsi melalui hantaran Facebook, sambil mengenakan busana pengantin mereka mengagihkan makanan sambil beramah mesra dengan golongan kurang bernasib baik itu.

Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni 1

Menurut Dishan, dia mendapat idea ini apabila seumur hidupnya dia tidak pernah melihat ada pengantin yang melakukan perkara sebegini.

Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni 2 Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni 3 Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni 4 perkahwinan

Rai Perkahwinan Dengan Cara Terpuji

Tindakan mereka ini telah menarik perhatian warganet yang memuji tindakan mulia Dishan Thilakshana dan isteri kerana berkongsi hari bahagia mereka dengan cara unik dan menyentuh hati.

Semestinya idea mereka ini menjadi inspirasi kepada pasangan lain. Tiada apa yang lebih mulia apabila memulakan kehidupan baru dengan berkongsi rezeki bersama insan yang kurang bernasib baik.

Pastinya, pasangan mempelai ini meraikan hari istimewa mereka dengan satu momen penuh bermakna yang boleh dikenang sehingga ke akhir usia.

BACA JUGA : Inilah 6 Cara Media Sosial Boleh Merosakkan Perkahwinan Anda

Rai Perkahwinan Dengan Jamu Gelandangan Makan, Tabik Pengantin Dari Sri Lanka Ni 5

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here