Home All Isu Semasa Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat...

Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’

5985
0
Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’

Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ |Baru-baru ini, penceramah bebas, Ustaz Kazim Elias selesai menjalani prosedur Imbasan Pengimejan Resonans Magnetik (MRI) dan Ultrasound di sebuah hospital swasta di Ipoh.

Beliau dipercayai mengalami sakit belikat dan pinggang serta kembung perut sejak dua minggu yang lalu sebelum ditahan di wad hospital berkenaan.

Terbaru, walaupun keadaannya masih belum pulih sepenuhnya, Ustaz sudah masuk ke pejabatnya hari ini. Perkongsian tersebut dikongsi olehnya di akaun Facebook.

Gagahkan diri ke pejabat

ustaz kazim

Terima kasih kepada semua yg mendoakan saya. Kalau Allah izinkan saya nak buat live FB balik. Terima kasih atas ingatan semua. Maafkan saya jika ada salah dan silap. Halalkan makan minum. Hari ni saya gagahkan diri ke pejabat. Rindu sangat pada Al Barakah. Saya mohon sepuluh jari memohon kemaafan andai terkasar bahasa.

Ustaz yang baru keluar dari hospital semalam memberitahu bahawa beliau sangat rindu pusat pendidikannya iaitu Al Barakah. Oleh itu, dia gagahkan diri juga untuk ke pejabat hari ini. Di samping itu, beliau turut berterima kasih kepada semua pihak yang mendoakannya agar cepat sembuh.

Rindu nak dengar ceramah ustaz Kazim

Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ 1 Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ 2 Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ 3 Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ 4BACA: ‘Zaman Sekarang Ini Semua Salah, Tolong Orang Pun Salah’ – Ustaz Kazim Elias

Baru Keluar Dari Hospital, Ustaz Kazim Gagahkan Diri Ke Pejabat. ‘Rindu Sangat Pada Al Barakah’ 5

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here